Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2011 10:48 - Какво ще вземете задължително на плажа?
Автор: svetlaivanova Категория: Забавление   
Прочетен: 3459 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 20.09.2011 18:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

            Пиша на тази тема в последния (надявам се) дъждовен ден на първия месец без „р” в името. Мисля си, че скоро идва лятото, и се сещам за един познат, който казва, че според него два от сезоните изчезнали. Годината му протичала по следния начин: „зима - Нова година - лято”. И пак: „зима - Нова година - лято”. И аз пролетта нещо не я усетих. Затова искам лятото да го гледам само през слънчеви очила. Те са първото нещо, което ще взема със себе си на плажа. Очилата ми не са розови, но когато има слънце, всичко ми изглежда по-цветно. Но нещо липсва в картинката.

Представям си как сутрин ще пия кафе с мляко, мед и канела, а вечер - по литър таратор. И двете - с много лед. Но няма да са ми чак толкова вкусни, дори с много чесън и много канела.

Затова ще взема на плажа някоя и друга книжка. През лятото чета най-много. Но колкото и да е интересен романът – пак нещо няма да ми е както трябва.

   Ще сложа в плеъра си от онази музика – романтичната, с мирис на море. Но няма да я слушам. Ще се излегна на плажа и ще почакам не повече от десет минути, за да ми стане горещо, преди да се гмурна във вълните. Не ми завиждайте – пак няма да ми е хубаво.

Сладолед! Ще го ям на воля – когато и какъвто поискам. Но все няма да ми доставя удоволствие... 

Към края на деня ще взема плодове, бяло австрийско вино, лед и газирана вода. Ще сложа всичко това в голяма кана и ще го смеся в нея. Ще отпия една глътка с наслада и повече няма да ми се пие.

        Ще ям от всичко, което живее в морето, но не знам дали и най-добре приготвената храна ще ми е вкусна.

       Ще си легна в някой хамак и ще си почивам от дългия ден, в който само слънцето ме е уморило. Но не бързайте да ми завиждате, защото пак няма да ми е кеф. Пак нещо ще ми липсва.

Затова на първо място ще взема с мен любимия си мъж, децата и кучето и ще погледна всичко изброено дотук  с нови очи. И всичко вече ще бъде вкусно, ще има мирис, звук и наслада. Защото щастието е пълно само когато е споделено.  Сега можете да ми завидите. Защото когато се оглеждам в очите на любимите ми същества, сезонът винаги е един – най-слънчевият.

 
----------------------------------------------------------------------------------

Публикувано в сп. ELLE, България.




Гласувай:
4



1. injir - Chudesno si go napisala! :) A na ...
01.09.2011 01:27
Chudesno si go napisala! :) A na men sega mi predstoi more i plaj v Sozopol. Otivam na 03.09.! S myj, deca i priyateli. :)/ Decata sa vsyshtnost sinyt mi s priyatelkata.:)/
цитирай
2. анонимен - mecti
13.02.2012 19:26
ei mectaya si za ostrovce za dvama ,cuh ce csaki si kupila edin nekoi da pita csi si vzeme li minio za godina tam dvamata da se ,tva e milo trea si navaksame 20te godini zator koit dedo ti danco hickok ni lepna.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetlaivanova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 527029
Постинги: 137
Коментари: 266
Гласове: 416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930