Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2012 00:02 - Йога за бъдещи майки
Автор: svetlaivanova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3516 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Здравейте, бъдещи майки! Честито за прекрасната новина!

По време на първата ми бременност установих колко е полезно практикуването на йога за жените, които очакват бебе. Това ме вдъхнови да подготвя тази програма специално за вас - бъдещите майки. Тя няма за цел да ви накара да отслабнете, но ще ви държи във форма и ще ви подготви донякъде за предстоящите трудности.

Сега съм бременна за втори път и съм в последното тримесечие. Реших да заснема програмата сега, за да ви покажа, че и с по-напреднало коремче, и повече килограми отгоре, упражненията могат да се правят без проблем. Независимо в кой месец сте вие, практикуването на йога ще раздвижи цялото ви тяло, ще ви направи по-гъвкави и по-подвижни, ще стегне краката и ханша ви, стойката ви ще се подобри, ще избегнете ходенето като пингвин, мускулите ви ще укрепнат, а техниките на дишане и релаксация ще ви успокоят.

Подбрала съм позите така, че да могат да се изпълняват от начинаещи, но да са полезни и за по-напреднали. Умишлено избягвам по-сложните асани, защото те са подходящи само, ако дълго сте се занимавали с йога или ги практикувате в присъствието на специалист.

По време на упражненията се вслушвайте в тялото си. Изпълнявайте ги внимателно и без напрежение. Ако почувствате болка, неразположение или замайване в определена поза – спрете за малко. А ако това се повтори - прекратете заниманията незабавно, консултирайте се с лекар и продължете, ако той няма нищо против, когато се почувствате по-добре.

Ако бременността ви е тежка или усложнена, не се захващайте с йога изобщо. Ще намерите време за това след като родите. Това не е най-подходящият момент за експерименти с тялото.

Хубаво е сутрин да започвате деня си с чаша топла вода с мед и лимон и да се движите повече. Не забравяйте да пиете още много вода през целия ден, да плувате и да правите упражненията поне три пъти седмично. Те ще ви отнемат само петдесетина минути, но ще ви накарат да се чувствате добре и да усещате ползата от тях часове наред.

По време на заниманията носете леки и удобни дрехи, тренирайте за предпочитане боси, на топло, в проветрена стая върху специална постелка или килим, и задължително най-малко час-два след хранене. Нека има близо да вас възглавница, обикновен здрав колан и стол, ако се наложи да си помагате с тях.

Желая ви безпроблемна бременност и лесно раждане!

И нека рожбите ви бъдат здрави и добри!
---------------------------------------------------------------------------------
Това е уводът към диска "Моята програма - йога за бъдещи майки". Той е вече на пазара с помоща на "Клиники Малинов", "Philips Avent" и верига магазини "И за мама". Можете да го намерите все още в павилионите за вестници и списания или със сигурност в книжарницата на в-к "Стандарт", които са и мои издатели.
Аз вече се радвам и на прекрасна дъщеричка!
А вие очаквайте и следващите дискове: "Йога за възстановяване след раждане", "Йога за родители и деца" и "Йога за напреднали".

image



Гласувай:
1
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlaivanova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 378882
Постинги: 137
Коментари: 266
Гласове: 414
Календар
«  Октомври, 2017  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031